БІБЛІОТЕКАРІ – ПЕДАГОГАМ
Працюємо над методичною проблемою
У своїй праці педагогічний колектив Луцького ВПУ застосовує як традиційні, так і інноваційні форми організації роботи. Дидактичною метою викладачів і майстрів в/н є надання учням якнайбільшого обсягу знань, умінь і навичок з обраної професії. Працюючи над методичною проблемою «Формування професійної компетентності учнів, розвиток їх творчої особистості шляхом впровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікативних технологій», викладачі часто звертаються до бібліотеки училища за новою літературою.
До уваги викладачів, майстрів в/н та класних керівників рекомендаційний список статей з фахових журналів:
- Берзіна О.О. Особливості сучасного уроку / О. Берзіна // Біологія. – 2016. – № 16-18. – С. 14-17.
- Вільчинська О. Електронні плакати на уроках спецтехнології / О. Вільчинська // Професійно-технічна освіта. – 2016. – № 4. – С. 19-21.
- Глущенко О. Суть і структура енергоефективної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівного профілю / О. Глущенко // Професійно-технічна освіта. – 2016. – № 4. – С. 46-49.
- Гоєнко Л. Накопичувальна система оцінювання знань: Дидактика професійної освіти / Л. Гоєнко // Професійно-технічна освіта. – 2016. – № 3. – С. 27-29.
- Головінов В. Професійно-технічна освіта України: часи випробувань, пошуку та сподівань / В. Головінов // Професійно-технічна освіта. – 2016. – № 3. – С. 10-13.
- Горчинська О. Яким повинен бути майстер виробничого навчання / О. Горчинська // Професійно-технічна освіта. – 2016. – № 3. – С. 42.
- Грищук Т. Корпоративні виробничі технології у підготовці кваліфікованих робітників / Т. Грищук // Профтехосвіта. – 2016. – № 11. – С. 2-4.
- Груник Л. Творчий підхід майстра виробничого навчання до проведення уроків: Методичний супровід / Л. Груник // Профтехосвіта. – 2016. – № 12. – С. 14-15.
- Іванчук І.М. Україна в роки Другої світової війни (1939-1945): Уроки історії / І.М. Іванчук // Все для вчителя. – 2016. – № 12. – С. 15-18.
- Костюченко О. Майстер-клас як одна з форм професійного навчання педагогів / О. Костюченко // Профтехосвіта. – 2017. – № 1. – С. 22-29.
- Криворученко М. Вимірювання електричних величин та електричних параметрів: Варіант уроку / М. Криворученко // Профтехосвіта. – 2016. – № 12. – С. 15-18.
- Литвин А. Проектування педагогічних програмних засобів для професійно-технічних навчальних закладів: концептуальні засади / А. Литвин // Професійно-технічна освіта. – 2016. – № 4. – С. 7-11.
- На допомогу вихователю // Позакласний час. – 2017. – № 1. – С. 61-64.
- Мошакіна В. Зміст і форми методичної роботи учителя / Профтехосвіта // – № 1. – С. 12-16.
- Осипчук О. Соціальна компетентність і моральність – запорука успіху: Виховна робота / О. Осипчук // Професійно-технічна освіта. – 2016. – № 4. – С. 26-27.
- Романенко Ю. Нові програми – це важливо / Ю. Романенко // Дивослово. – 2016. – № 12. – С. 2-4.
- Тімченко Т. Приготування страв і гарнірів з овочів: Розробка уроку виробничого навчання / Т. Тімченко // Профтехосвіта. – 2017. – № 1. – С. 55-63.
- Тузінська О.М. Проведення професійної декади за фахом «кухар, кондитер»: Графік проведення декади / О.М. Тузінська // Все для вчителя. – 2016. – № 11. – С.25-26.
- Харьков В. Виробнича практика – запорука якісної підготовки кваліфікованого робітника / В. Харьков // Професійно-технічна освіта. – 2016. – № 3. – С. 51.
- Щоб виховна година була цікавою // Позакласний час. – 2017. – № 1. – С. 31-34.
- Юдіна М.В. Зручні вчительські комунікації / М. Юдіна // Хімія. – 2016. – № 11/12. – С. 14-17.
- Ярова В. Хай почнеться гра. Гейміфікація: створення своєї гри: Методичний супровід уроків математики та інформатики / В. Ярова // Профтехосвіта. – 2016. – № 11. – С. 9-14.
Comments are closed.