День відкритих дверей

By:

Приємні враження, теплі спогади, чіткі плани на майбутнє – саме такі думки та емоції залишив у серцях присутніх День відкритих дверей, який відбувся 28 березня 2023 року  у  ДПТНЗ «Луцьке вище професійне училище». На свято були запрошені учні-випускники загальноосвітніх навчальних закладів Луцька та Луцького району. Це вже другий  етап профорієнтаційних заходів, під час якого відбулася презентація робітничих професій, які можна опанувати в училищі.  Гості ознайомилися матеріально – технічною базою навчально-виробничих лабораторій, майстерень, з навчально-практичними центрами професій. Цікавими були майстер – класи з професії “Верстатник широкого профілю” на тему “Виготовлення навісу на токарних верстатах” ; з професії “Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів” на тему “Заміри компресії на двигуні автомобіля, діагностика і налагодження розвалу сходження на легковому автомобілі”. Із захопленням присутні слідкували за роботою слюсарів механоскладальних робіт, які продемонстрували виконання робіт з листового металу, виготовлення віконної рами (гнуття, різання).
Кафедра електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування провела  майстер-клас на тему “Електромонтажні роботи (на прикладі монтажу електричних схем освітлення і дистанційного керування електроприводом)”.  Велике враження справив на присутніх майстер-клас з професії “Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення”, під час якого було продемонстровано налагодження системи прикладного програмного забезпечення, створення презентації та публікації у різних програмах.
Заступник директора з виховної роботи Свірська Ірина Святославівна ознайомила присутніх з умовами вступу в Луцьке вище професійне училище, розповіла про переваги робітничих професій на сучасному ринку праці  та в післявоєнний період відбудови країни. Гості переглянули відеоролик про особливості професій “Кухар, кондитер” та “Бармен, офіціант”, презентація яких відбулася на першому етапі профорієнтаційних заходів в училищі.


Comments are closed.