Історія училища

1«Луцьке вище професійне училище» – державний професійно-технічний навчальний заклад, заснований у 1966 році не базі Луцького машинобудівного заводу. 3 1983 року другим базовим підприємством став ДПЗ-28, за кошти якого і був збудований сучасний комплекс училища на 780 місць. Створені хороші умови для навчання та відпочинку учнів: навчальний корпус з просторими, світлими кабінетами, лабораторіями, майстернями, оснащеними новітнім обладнанням, актова і спортивна зали, їдальня, спортивний майданчик та дев’ятиповерховий гуртожиток.

В 1984 році училище реорганізоване в середнє , що дало можли5вість разом з робітничою кваліфікацією отримувати середню освіту, а в 1993 році стало вищим професійним училищем і стало готувати (крім висококваліфікованих робітників) молодших спеціалістів.

За 50 років в училищі підготовлено більше  20 тисяч кваліфікованих робітників та понад 1-ну тисячу молодших спеціалістів з 4-х спеціальностей. На сьогоднішній день вони наповнюють робітничі колективи АТ “СКФ Україна”, АТ АК “Богдан Моторс” ДП “Автоскладальний завод №1” та багатьох інших підприємств. Училище першим в області розпочало підготовку операторів комп’ютерного набору, і сьогодні тут є три комп’ютерні лабораторії та два кабінети з найсучаснішим обладнанням та доступом до мережі Internet

Заклад веде підготовку з таких професій:
– верстатник широкого профілю;4
– слюсар з ремонту автомобілів;
– електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування;
– радіомеханік з обслуговування і ремонту радіотелевізійної апаратури;

– електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин;
– кухар-кондитер;
– офіціант-бармен;
– оператор поштового зв’язку;

– оператор з обробки інформації та програмного забезпечення ;

– слюсар з механоскладальних робіт, маляр.

Особлива увага звертається на матеріально-технічну базу та комплексно-методичне забезпечення майстерень та лабораторій, що є основою підготовки висококваліфікованих робітників.

Навчальний процес базується на використанні технологій компетентнісно орієнтованого навчання та виховання. Сучасний урок теоретичного та виробничого навчання проходить з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, інтерактивних методів. Учні залучаються до дослідно-експериментальної роботи, разом з педагогами створюють власні проекти, беруть участь в різноманіьтних конкурсах, виставках, ярмарках,  результатом чого є неодноразові перемоги і призові місця.

6
Впроваджуються в навчальний процес сучасні комп’ютерні технології, передовий виробничий та педагогічний досвід Поряд з уроками практикуються і семінарські заняття, бесіди, практикуми, самостійні, дослідні і лабораторні роботи, курси на основі інформаційних технологій.
Удосконалюється ступенева підготовка, в процесі якої кращі учні разом з професією здобувають кваліфікацію молодшого спеціаліста з таких спеціальностей: технологія обробки матеріалів на верстатах і автоматичних лініях; монтаж і експлуатація електроустаткування підприємств і цивільних споруд; конструювання, виробництво та технічне обслуговування радіотехнічних пристроїв.

Здійснюється підготовка випускників з інтегрованих професій , що дозволяє вирішувати питання їх працевлаштування на підприємствах різних форм власності.
В училищі працюють школи передового педагогічного досвіду Педагоги діляться досвідом з розробки плануючої документації, методики та організації проведення уроків, розробки комплексного методичного забезпечення. Підсумками творчої роботи колективу є методичні розробки та рекомендації, навчально-методичні посібники зі спецпредметів, надруковані в інформаційно-методичних збірниках.
3В училищі створені всі умови для заняття спор­том, технічною творчістю, художньою самодіяль­ністю. Створена і працює система позаурочної виховної діяльності учнів як цілісний педагогічний процес формування і розвитку особистості на основі органічної єдності з навчальним процесом Стали традиційними Шевченківські дні, конкурси фахової майстерності, художньої самодіяльності, вечори запитань та відповідей на правову тематику, спортивні вечори, вечори до знаменних дат та багато іншого.
Славні традиції колектив училища продовжує і сьогодні. Підтвердженням цього є перемоги в обласних олімпіадах, конкурсах фахової майстер­ності, мистецьких конкурсах, обласних та міських спортивних змаганнях
За роки існування в училищі сформувався висококваліфікований інженерно-педагогічний колектив. Фахову і загальноосвітню підготовку здійснюють 94 педагоги. Серед них 19 відмінників освіти, 21 викладач вищої категорії, 16 майстрів виробничого навчання мають робітничу кваліфікацію 5-го та 6-го розрядів, а 6 – робітничу кваліфікацію з двох і більше професій. 72 відсотки майстрів виробничого навчання мають вищу, а всі інші – середню спеціальну освіту.
Сьогодні училище – це сучасний навчальний заклад, який має необхідну матеріальну базу, кваліфіковані педагогічні кадри, багатий досвід роботи з підготовки робітничих кадрів високої кваліфікації.